[ LUGOS ] 8bim, wtf? [was: mac read?]

Andrej Presern andrejp na luz.fe.uni-lj.si
Tor Jun 9 20:13:24 CEST 1998

crt jakhel wrote:

> tako... disketa je z hfsutils lepo prebrana. na njej je nek scan, torej
> graficni file. xhfs pove:
>
> kind: document
> resource: 8,439 bytes
> data: 859,661 bytes
> type: JPEG
> creator: 8BIM
>
> gimp, ki odpira filete po magic numberjih, ce slucajno ne prepozna
> extensiona, te zadeve NE prepozna. niti mu ni vsec, ce dam rocno podaljsek
> .jpg, in rece, da to pa ze ni jpeg, ker da se zacne na 0x00 0x08.
>
> nakar grem gledat z metafindom, koji vrag je 8BIM, in najdem, da je to nek
> [...]

Kot sem ze nekajkrat omenil, se lahko podobnih 'poslovnih' primerov kar
nagledas pri Microsoftu. Nekaj lepih je prav zanimivo razlozenih na BM$
strani, katere url sem poslal na listo nedavno nazaj.

Andrej

--
Andrej Presern, andrejp na luz.fe.uni-lj.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist