[ LUGOS ] Panika!

Luka Romih luka.romih na guest.arnes.si
Čet Jun 18 12:13:41 CEST 1998

Hi!

Debian je precej neumen glede lilota. Navrze en bogi lilo, ki je 'eden za
vse', pa si pomagaj, ce hoces. V /usr/doc/lilo/samples sicer najdes en
programcek za naredit boljsi lilo.conf, ampak privzame za default linux
particijo, ostalo pa po zelji. Jaz bi pa raje, da bi se bootala originalno
se vedno win95 particija, zato tako sem sel rocno spreminjat zadevo in
sicer sem tisti 'boot=/dev/hda2' spremenil na hda3, ki je Win95 particija.
Eeee, zdaj imam LILO instaliran na win95 particiji. DOSov fdisk pravi, da
je tista particija tipa UNKNOWN, Linuxova pravi, da je DOS>=32, in ce jo
hocem pod linuxom spremenit (pac se enkrat na type 6), rece po izhodu (w):

Calling ioctl() to re-read partition table.
(Reboot to ensure the partition table has been updated.)
Syncing disks.
Re-read table failed with error 16: Device or resource busy.
Reboot your system to ensure the partition table is updated.

WARNING: If you have created or modified any DOS 6.x
partitions, please see the fdisk manual page for additional
information.

Krasno. KAJ NAJ NAREDIM?? PANIKAAA!!!

Luka

(Aja, scandisk rece, da ne zna, fdisk /mbr pravi, da fat ni, mount pravi,
da superblock ni, s formatom se pa jaz ne strinjam.) To sem sicer pocel z
fdiskom od dos 6.2. Pomahajte!

Dodatne informacije o seznamu Starilist