[ LUGOS ] linux/win swap share?

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Ned Jun 7 12:38:53 CEST 1998

Howdy!

On Sat, 6 Jun 1998, crt jakhel wrote:

> http://confused.ume.maine.edu/mdw/HOWTO/mini/Swap-Space
>
> je kdo preizkusil ta postopek? sprasujem zato, ker je faq od 13.11.1994 :)

Jaz sem si za osnovo vzel postopek, opisan v Tips-HOWTO (Tony Acero,
Tips-HOWTO z 7. 1. 1997). V osnovi je postopek enak, samo manj je
komplikacij pri postavljanju swap spaca in pri restavriranju FAT file
systema.

Koliko je stvar hitra (v primerjavi z uporabo 'Linux swap' particije) je
skoraj nemogoce reci. Osebno mislim, da ne bi smelo biti razlike, saj ko
enkrat imas particijo prijavljeno kot swap space, potem kernel dela s tem
kosom diska drugace kot pa z navadnimi FSji.

Peace!
  Mkx

Dodatne informacije o seznamu Starilist