[ LUGOS ] SIOL

Borut Mrak bibi na rulz.org
Pet Jun 5 16:18:40 CEST 1998

Andrej Kositer wrote:

> Kljub vsemu menim, da je lahko vecina uporabnikov SioLa ob tem prizadeta
> (vsaj jaz bi bil) ker se jim lahko zdi da jim ima nekdo za ne ravno
> bistre, da jim trosi take puhlice.

Večina uporabnikov Siol-a je tako ali tako puhloglavih, pa se jim
puhlice ne poznajo :]
Pa da se mi ne bo zdej javilo tisti 0.1%, ki niso taki. Gospoda, ste
izjeme, ki potrjujejo pravilo. BTW, lepo da obstajajo izjeme.

> "podtaknjeno medijsko afero, katere namen je bil orniti Telekom Slovenije
> in se posebej njegovo Enoto SiOL"

Siol-a ni potrebno čisto nič črniti :] Je že tako dovolj bogi.

> "V SiOL-u razpolagajo z najsodobnejo vrhunsko opremo, ki ji v Sloveniji,
> pa tudi na irem obmoju srednje in vzhodne Evrope ni enake."

*grin*

> Ostali komercialni ponudniki po vseh informacijah, ki jih imamo zdaj na
> voljo, se vedno cakamo na javno opravicilo Telekoma in umaknitev obtozb,
> da naj bi izmisljeno afero sprovocirala konkurenca, ki ji nikakor ne more
> biti vsec, da je SioL tako dober!

Ne boste dočakali.

> Andrej KOSITER

> GESLA JE KRADLA SKUPINA HEKERJEV

A oni vejo, kakšna je razlika med hackerjem in crackerjem?!

> Eden izmed glavnih osumljencev in kolovodij skupine je po policijskih
> ugotovitvah samozvani Richard Levjesrčni - Oškodovani naročniki ne bodo
> trpeli nobenih gmotnih posledic zlorab

Rihard Levjesrčni? Zelo zanimiva in natančna ugotovitev. In kdo je ta
oseba, mogoče petletni sosedov fantič, ki se je našemil?

> prišli tako, da so se ob priklopu n a sistem SiOLa s posebnim programom
> lažno predstavili kot strežnik za elektronsko pošto. Naročniki SiOLa, ki
> so pošiljali elektronsko pošto, so se tako prijavljali na lažni
> strežnik,

Nikoli še nisem opazil, da bi SIOL-ov (ali katerikoli drugi) SMTP
strežnik hotel kakšno geslo. Zahteva ga POP3 strežnik, ki ga pa (baje)
nihče ne uporablja za pošiljanje pošte. Če se ne motim, strežnik
preverja, če pošto pošiljamo z njihovega IP-ja. Z Arnes-a je recimo ni
mogoče poslati (verjetno). SMTP protokol definitivno ne omogoča uporabe
gesel.
Zaključek: prejšnji odstavek je en BS, s katerim prepričujejo ovce, da
oni niso nič krivi. (ne razmišljaj, bodi ovca, uporabljaj S*** press)

> Vseh 18.000 naročnikov bo z majskim
> računom dobilo tudi obvestilo s priporočilom o nujnosti pogostejšega
> spreminjanja gesel, da bi bile možnosti takšnih zlorab v prihodnosti čim
> manjše. SiOL tudi sicer opozarja, da je gesla priporočljivo čim večkrat
> me

A je tisto spreminjanje gesel na SIOL-u varno? Meni Netscape ni
preskočil v noben save mode, ko sem sosedu rihtal zadevo in preizkusil
spreminjanje gesel.

> Telekom Slovenije še enkrat poudarja, da so v SiOLu zaposleni visoko
> izurjeni strokovnjaki, ki so doslej veliko pripomogli in še vedno

Aha, in ko se zadeva noče lepo inštalirati iz njihovega paketa, te ima
tip pri telefonski podpori za milorečeno bebca.
Siol? Ne, hvala.

--
Borut Mrak

Dodatne informacije o seznamu Starilist