[ LUGOS ] 2.0.29 kernel

Rok Krulec Rok na fpp.edu
Tor Jun 16 04:07:11 CEST 1998

On Mon, 15 Jun 1998, Davor Guttierrez wrote:

> Hi !
>
> Pred nekaj dnevi sem na rac. notebook 486DX33MHz 4Mb RAM dal prevajati kernel,
> za podporo PLIP-u.
> Vse se je v redu koncalo, samo racunalnik je delal po ukazu make zImage 70 ur,
> ali je to normalno ?
Si przgal SWAP si prpalu TURBO tipko ?
Na 486/33 se kernel kompajla 1 uro ce je dost RAMa, ce je sWap mogoce max 1 vec.

Rok Krulec aka Tantadruj

P.S.:Za referenco, na Dual PII 400/512RAMa se kernel s komplet SCSI in
SOUND supportom s seveda izkljucenim stderr in stdout-om compila 45 sekund :)
Priporocam.

Se ena ideja mi je padla :) He :) Ko bom mel se malo hitrejso masino bom
kr WWW form naredu za odlkljukat KERNEL opcije in in ti ga bo CGI program
cez 10 sekund preko http-ja domov poslal :) hehe :) anzi, bos mogu napisat
svoj EuroCard number :))))

--
Send mail to mailto:Rok na fpp.edu, check out my Web barn at http://Rok.fpp.edu or visit #Linux.SI
Point your finger to roki na mirage.fpp.edu for public PGP encryption key

Dodatne informacije o seznamu Starilist