[ LUGOS ] hitrejsi UART

Janez Trenz janez.trenz na usa.net
Pet Jun 12 16:11:19 CEST 1998

Ziv,

Cisto lepo. Moja ima sicer 16550. Gre pa do 460kb/s = 4*115kb/s.
Na njej sta dva jahaca in nastaviš hitrost delovanja UART (bitrate).
Faktor 2 ali pa 4. Se pravi v software nastaviš 115200, UART deluje
460800. Seveda pa moraš imet tudi modem ali ISDN vmesnik, ki to
zmore.

-----Original Message-----
From: owner-lugos-list na www.lugos.si
[mailto:owner-lugos-list na www.lugos.si]On Behalf Of Matjaz Terpin
Sent: Thursday, June 11, 1998 9:03 AM
To: lugos mailing lista
Subject: [ LUGOS ] hitrejsi UART

Ima kdo kaj izkusenj s hitrimi serijskimi karticami,
npr. ZYXELovimi. Menda imajo UART 16650 (ce sem si
prav zapomnil). Kako to dela pod linuxom? Pricakoval
bi, da je ta novi UART zdruzljiv s starejsimi, vendar
me zanima, ce ga lahko nastavis na vecjo hitrost. V
glavnem, zanima me ce komu deluje.

Dodatne informacije o seznamu Starilist