[ LUGOS ] boot messagi

Andraz Tori Andraz.Tori1 na guest.arnes.si
Sob Jun 27 11:52:03 CEST 1998

Joze Kovacic wrote:

> juh
>   Mislim da jih imas vec, ne enga ;-)...upgrade.faq na ftp debian se
> 'ukvarja' s podobno problematiko...iz razlogov ki jih se nisem preizkusal
> je 'obicajna' metoda updejtanja vprasljiva...vrstni redi?..
>  pozdrav
>      jk

Heh, v bistvu sem na libc6 in stvari ki pasejo zravn ze kar nekaj casa nazaj
upgradu mannualy tko da te vrstni redi nimajo kaj prevec pomena pri celi zadevi.

--> ce se zafrknes pri libc5->6 upgradu mas velike moznosti da sistem postavis v
popolnoma nedelujoce stanje (heh seveda mi je takrat ko sem upgradal to brez
problemov tudi uspelo:)

Torej, se kaksna ideja kaj bi blo lahko narobe?

Lep Pozdrav
Andraz Tori
C code. C code run. Run, code, run... PLEASE!

Dodatne informacije o seznamu Starilist