[ LUGOS ] Deskjet 600 in gs.

Gasper Furman merjasec na si.scout.net
Sob Jun 27 23:21:17 CEST 1998

On Sat, 27 Jun 1998 bibi na rulz.org wrote:

> Je že kdo naštimal HP Deskjeta 600 in apsfilter? jaz to poskušam pa mi
> nekako ne uspeva. Če je to komu uspelo brez problemov naj mi sporoči. Če
> je imel probleme pa prosim za rešitve.
> Sumim, da je problem v gs-ju, ker mi noče sprintati tudi ps fileta, ki sem
> ga naredil iz dvi.
> aja, .prn file iz winsov se čisto lepo izpjune s cat nekaj.prn >/dev/lp1.

Hmmm, jaz mam Hp 600 in mi cist kule dela pod Linuxom. Uporabljam eno
filtracijsko skriptico, ki mi prav lepo prefiltrira zadevo in mi jo spusti
cez pritnter. Zadeva se najde nekje na sunsite-u in se ji rece
*filter*hp*.tar.gz. Trenutno pa nimam te masine v blizini, tako da ti ne
morem povedati kaj vec o tem. ;)

lp, Gasper

> lp,

> Borut Mrak, high school student of chemistry, mailto:bibi na rulz.org
> phone: (+386 65) 51248, (+386 61) 267876

There's so much plastic in this culture that vinyl leopard skin is
becoming an endangered synthetic.
		-- Lily Tomlin

Dodatne informacije o seznamu Starilist