[ LUGOS ] !?!?xTfs prokleti SLO fonti....

bibi na rulz.org bibi na rulz.org
Tor Jun 23 21:12:51 CEST 1998

hmmmm, sej v xtermu se ne uporabljajo fonti za konzolo...
v xtermu se *nekako* da nastavit fonte za izpis, zo pa so taisti fonti, ki
jih uporabljajo ostali X programi (netscape, zircon,...). Presumably se to
nastavlja z parametrom, ko zaženeš xterm, nxterm ali karkoli že. Nisem pa
tega preizkusil zaradi moje že skoraj pregovorne lenobe... :-]

--
Borut Mrak

Dodatne informacije o seznamu Starilist