[ LUGOS ] Slovenian Idiots On Line

Marko Samastur Marko.Samastur na fmf.uni-lj.si
Pet Jun 5 13:28:30 CEST 1998

Zdravo,

Ok, par informacij iz druge (ali tretje ;)) roke.

>Verjetno ste prebrali vse o zaroti proti Siol-u, vdoru ipd.

A je mozno, da kdo ni? ;)

>Zanima me cisto iz tehnicnega (Unix) stalisca kao in kaj.
>Siol ima Solarise, ne ? Pa najbolj varovan sistem imajo (bojda)...

Kolikor je meni znano da, vendar naj bi se v zadnjih mesecih nekaj
navdusevali za NT-je (opozorilo: vir baba cula baba rekla). Vprasanje, ki se
meni zastavlja je, ali se gesla prenasajo kriptirana ali ne. Ce se ne
kodirajo pred prenosom, potem vohljanje ne bi smelo biti prevec
problematicno za nekoga, ki dela tam.

>Predstavniki za javnost dajajo dvoumne izjave....

Kolikor je meni znano, njihov predstavnik za javnost nima niti svojega
epostnega naslova (oz. ga se pred kratkim ni imel). Toliko o njegovi
kompetentnosti...

Lp,

    Marko

Remember: Silly is a state of Mind, Stupid is a way of Life.
                -- Dave Butler

Dodatne informacije o seznamu Starilist