[ LUGOS ] Linux vs. FreeBSD

Blaz Zupan blaz na gold.amis.net
Tor Jun 30 17:24:01 CEST 1998

> Njihova teorija (moja tudi :-) gre takole: če že rabiš secure server,
> potem prelagaš okoli takšne podatke, ki so bodisi zaupni bodisi delajo
> denar. V vsakem primeru se ti izplača v to nekaj investirati. Če si skupaj
> zložil secure server le v lastno zadovoljstvo, potem pač ne rabiš
> certificiranega podpisa.

Certificiran podpis je samo ugodje. Nekaj klikov manj in kakšno vprašanje
za uporabnika manj. Obišči http://www.amis.net/amis-secure.crt in potrdi
vsa vprašanja (odkljukaj kljukice) in potem bo tvoj browser brez
kakršnegakoli komentarja sprejemal tudi strani, ki sem jih podpisal jaz.

In mimogrede - zakaj lahko Thawte podpis naredi za $100, VeriSign pa za
$350?

Blaz Zupan, blaz na medinet.si, http://home.amis.net/blaz
Medinet d.o.o., Linhartova 21, 2000 Maribor, Slovenia

Dodatne informacije o seznamu Starilist