[ LUGOS ] Diald

Jure Koren idiot na gimp.ml.org
Sre Jul 15 14:48:16 CEST 1998

On Wed, 15 Jul 1998, Ales Horvat wrote (v zvezi z dosemu):

> Emm.. Zadnja stevila ni decimalka, zato .30 > .7

Ja, ampak 66 je pa vecje od 64, mar ne?

No pa se nekaj ko smo ze tako v dialupih... A mi lahko kdo
ki je uspesno skonfiguriral diald (mislm da sem se ubijal z 0.16)
pove kako ga je preprical, da ni dvigoval linije kar tako tja v en dan?

Spomnim se, da sem vse kar je bilo treba excludat iz tistega da
ne dviguje linka za razne icmp in podobne pakete, tudi excludal,
link je pa se vedno ostajal gor. Po 2h minutah padel dol in sel po
5 sekundah spet gor.

Hints & tips, please, sej dokumentacijo bom se parkrat prebral :)

lp,

				Jure

Dodatne informacije o seznamu Starilist