[ LUGOS ] /dev/lp

Boris Benko boris.benko na telekom.si
Sob Jul 11 18:17:53 CEST 1998

polz wrote:

> Naah, samop malce bi se rad igral... Knight rider efekt mi je na ZX spectrumu
> deloval in bi rad, da bi rec delovala tudi tukaj.

 Potem imas dosti casa, da ne recem kaj drugega. Poskusi kaj manj
avantgardnega, pa mogoce bolj uporabnega. Poskusi recimo z:

http://lcdproc.omnipotent.net/

Display se priklopi na serijski port, programcic dobis za Linux, lahko pa
si ga prilagodis, jaz sem si nabavil dva displaya, stala sta me skupaj
$161. Pa se zelo prakticna sta.

Mislim celo, da so bili displayi ze enkrat omenjeni na tej listi.

=b

Boris Benko, dipl.ing.                | E-mail: Boris.Benko na telekom.si
Telekom Slovenije, PE Murska Sobota   |         B.Benko na s-gms.ms.edus.si
Senior Prog./Sys admin./Informatik    |         Boris.Benko na computer.org
Slu§ba za informatiko                 | Phone: (work) +386 69 31 676