[ LUGOS ] linux, dos, win95 network - disk share

Zoran Tkavc zoran.tkavc na guest.arnes.si
Pon Jul 6 19:36:47 CEST 1998

Andraz Tori wrote:

> Heh!
> Tole ni cist linux prasanje ampak vseen...
>
> A pozna kdo kak free DOS NFS client, ce ze ni free pa vsaj shareware.
> V bistvu moram nekak povezat dve masini tako, da si bosta delili diske
>
> Na eni masini je DOS in nic drugega, na drugi pa Win95 in linux.
> NFS server za DOS ze imam...
>
> Obstaja se kaka free metoda kako povezati oba sistema? S tem, da rabim tudi za
> Win95 software za server/client, saj iz dolocenih razlogov ze vgrajenega ne
> morem uporabiti.
> [...]

Pozdravljen!

Priporocam uporabo sambe (http://gd.tuwien.ac.at/samba/samba.html ) in M$ DOS
klienta, ki
ga dobis zastonj na MS strani ( ftp://ftp.microsoft.com/bussys/Clients/MSCLIENT/
ali
 ftp://ftp.microsoft.com/bussys/Clients/LANMAN/ ).
Kombinacija deluje zanesljivo in hitro. V treh letih nisem imel nikakrsnih
problemov z nobeno od stirih instalacij, ki jih vzdrzujem.

        Zoran

Dodatne informacije o seznamu Starilist