[ LUGOS ] Siol Connect.

Jernej Logar jernej.logar na kss-loka.si
Sre Jul 15 13:54:11 CEST 1998

Anze Vidmar wrote:
> Jaz sploh ne razumem kaj ti dela probleme... Jaz ze od zacetka imam eno in
> isto "skripto" za connectanje na I-net pa mi dela tako za Arnes kot za
> ABM. Prebral sem si ISP-Hookup-HOWTO, pa je zivljenje postalo slajse.. :)
> Ce pa rabis mojo skriptko, ki trenutno obratuje za Siol mi posli mail,
> samo pravim ti da je ISP-Hookup-HOWTO vse kar potrebujes.

Ce smo ze pri literaturi preberi se PPP-Howto. Na siolu uporabljajo
CHAP, zato dodaj v /etc/ppp/options se name <username>, drugace pa so
opcije iste. Sicer pa poglej, kaj ti kernel oz. pppd receta, ko se
povezes, da bos videl v cem je problem. Lahko, da je problem pri
autentikaciji al pa cem total tretjem, zato je tvoj problem precej
"sirok"...

--
Lep Pozdrav!

Jernej Logar