[ LUGOS ] Xamp

bibi na rulz.org bibi na rulz.org
Pon Jul 6 14:44:13 CEST 1998

On Mon, 6 Jul 1998, BlaY0 wrote:

> Nak, Xamp pa X11amp se mi zdi da sta razlicna programa, je pa res da sta
> si dokaj podobna kar se tice pristopa...

Ja, navidez sta si zelo podobna, vendar je meni bolj všeč xamp.
Poleg x11amp-ovega nerodnega videza (brez naslovne vrstice zgoraj oz. je
ta zelo majhna), kar ga naredi zelo nerodnega za prestavljanje po zaslonu,
me moti predvsem to da bolj žre procesor. Ko sem izključil vse nepotrebne
stvari sta si bila približno enakovredna (<50% na cyrix p166+), x11amp pa
je včasih povsem iz neznanega razloga žrl tudi po 70 in več %. To
obnašanje mi ni čisto nič jasno. Aja, pa pri x11amp-u vas čas slišim
motnje tipa lalala-tišina-lalala-... pri xamp-u se mi to ne dogaja.
mp3 sem igral z diska.

hmmm, edino en - ima xamp: kdor nima qt, nima z njim kaj delat. kdor ne
ve, qt je widget set za kde.

bye,

Borut Mrak, high school student of chemistry, mailto:bibi na rulz.org
phone: (+386 65) 51248, (+386 61) 267876