[ LUGOS ] FETCHMAILRC

bibi na rulz.org bibi na rulz.org
Čet Jul 2 10:54:24 CEST 1998

On Thu, 2 Jul 1998 Dr_Doom na Doom.junkie.net.arnes.si wrote:

> Imam eno tezavo v datoteki .fetchmailrc
>
> fetchmail: SMTP transaction error while fetching from pop3.arnes.si: Unknown error -1

ker pop3.arnes.si nima zveze s SMTP-jem, pomeni da imaš probleme z
,,forwardanjem`` lokalnemu SMTP-ju. V mojem primeru je to Qmail. Če ga
nimaš, si ga oskrbi, sicer pa ga naštimaj da deluje.

> Prsil bi ce mi kdo razlozi kaj to pomeni !

Kaj bi se prsil? ;]

> V datoteki .fetchmailrc pa imam tole :
>
> poll pop3.arnes.si proto pop3

Jaz pa tole:

poll pop3.arnes.si
protocol pop3
username butl
password butl^2
forcecr

# Tale forcecr je zaradi Qmail-a, ki mu nekaj ne paše brez.

V bistvu imava isto vsebino, samo jaz imam še forcecr. Če imaš Qmail, to
piše v navodilih! Aja, pa tisti is username here ni potreben, če laufaš
fetchmail kot user. Recimo jaz ne uporabljam root acc-ja za nič drugega
kot inštalacijo novih stvari. Za poganjanje pppd-ja pa uporabljam sudo.
Tako se povežem, zalaufam fetchmail in napišem sudo ppp-off. In to je vse.

Borut Mrak, high school student of chemistry, mailto:bibi na rulz.org
phone: (+386 65) 51248, (+386 61) 267876