[ LUGOS ] unix/linux programming skupina

Andrej Presern andrejp na luz.fe.uni-lj.si
Pet Jul 10 01:43:29 CEST 1998

Marko Mlakar wrote:

> Pozdravljeni!
>
> Obvescam vas, da bomo ustanovili skupino "Unix/Linux programming" in zato
> naproscam vse, ki bi vas to zanimalo, da se dogovorimo o nacinu
> komuniciranja, temah in predvsem vsebini.
> Poudarjam, da ni pomembna izkusenost, ampak samo zanimanje in  se
> enkrat zanimanje. Nameravamo se ukvarjati z programiranjem
> programov ala client-server, navadnimi aplikacijam .. skratka vse
> kar je povezano z programiranjem. (Tu pridejo v postev tudi drugi
> operacijski sistemi in ne samo linux)

Ali morda koga zanima implementacija novega pomnilniskega jedra kernela
in bi bil pripravljen sodelovati?

> Ce vas zanima, mi posljite mail, da vas dodam na (zelo dolgo :)) listo.

Zakaj pa lista ne bo javna, da se lahko sami dodamo?

Andrej

--
Andrej Presern, andrejp na luz.fe.uni-lj.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist