[ LUGOS ] Re:_[_LUGOS_]_cviljenje_iz_zvočnika

Rok Krulec Rok na fpp.edu
Sre Jul 15 13:32:59 CEST 1998

On Wed, 15 Jul 1998 bibi na rulz.org wrote:

> ...naprej piska na eni frekvenci. To se mi je kar naenkrat začelo dogajati
> danes, shit, zdaj sem se spomnil, da sem včeraj zvečer dal gor jedro 2.0.35.
>
> Ja, novo jedro povzroča težave. Zdaj sem zadevo rebootal z 2.0.34 in tista
> stvar se ne pojavi. Kakšna ideja, naj komu sporočim to kot bug?
Ja meni se je dogajalo isto, lepo da si ugotovil da je bil kriv kernel.

> Pa še to: s katerim programom naj pošljem zvočniku en kratek beep, da bo
> nehal piskat? ker če jaz dam shutdown -r now in ko naredi beep, neha
> piskat.
Lahko pritisnes v bashu backspace v prazni vrstici na drugi konzoli in
neha piskat, lahko pa napises sledeci program.

#include <stdio.h>
void main() {
   puts("\07");
}

Znak 07 v ascii je kao beep.

Rok Krulec aka Tantadruj

--
Send mail to mailto:Rok na fpp.edu, check out my Web barn at http://Rok.fpp.edu or visit #Linux.SI
Point your finger to roki na mirage.fpp.edu for public PGP encryption key

Dodatne informacije o seznamu Starilist