[ LUGOS ] Bote na #lugos!!

Milan.Jungic na guest.arnes.si Milan.Jungic na guest.arnes.si
Sob Jul 11 11:15:14 CEST 1998

Date sent:      	Tue, 7 Jul 1998 14:13:37 +0200 (CEST)
From:           	BlaY0 <blayo na thz.net>
To:             	lugos-list na lugos.si
Subject:        	Re: [ LUGOS ] Bote na #lugos!!
Send reply to:  	lugos-list na lugos.si

> Yo!

> Ja ja ja pa kaj se. Se dodatnih 574 botou se manka na ircnetu. Mene zanima
> kaj so ti boti tako potrebni??? Ponavadi je zaradi botov se vecja zmeda
> kot ce jih ni. Pa se to me zanima kako izgubis kanal???? To mi ni cisto
> jasno?!?!? A si malo paranoicen? Ponavadi je tko da ce so boti na kanalu
> se dela takeover, ce jih pa ni pa verjeno ni treba delat takeoverja a se
> ti ne zdi? Ce ti kdo zasede kanal si pac naredis novega, ce ti zasede se
> tega gres pac dol z irca za pol ure (gres recimo na travnik en fuzbal
> [...]
Ja blayo mas prav ampak osnovna ideja ni da bi boti kanal drzal pred tejkoveri,
jebes tejkoverje, u mislih sm mu nekaksne help bote--->ce ves kva mislm..

Dodatne informacije o seznamu Starilist