[ LUGOS ] Siol Connect.

Stancevic Dragan dstancevic na mds-uni.si
Sre Jul 15 13:30:04 CEST 1998

bibi na rulz.org wrote:

> Ummm? da tvoj pppd ,slucajno` ne misli, da se mora druga stran predstavit?

A to z mislis na "+chap" moznost?

> Kakšen maš modem, da ti ne vrne CONNECT <speed>, kadar
> se poveže?

Motorol 54K Voice-Surfr. Kadar se povezem dobim string "CARRIAGE 46000"
"^M~~itn..."  ne pa CONNECT <speed>

> Sicer pa, za siol si moraš v /etc/ppp/chap-secrets napisat:
> # Secrets for authentication using CHAP
> # client        server  secret          acceptable local IP addresses
> luckyluzer      *       unknown

To imam napisano.

> To naj bi delalo. pppd moraš zagnati z opcijo user luckyluzer, pa še s čim
> drugim.

Nisem zagnal pppd luckyluzer. Mar ne prebere to pppd iz datoteke options?, v
kateri imam to napisano ter se marsikaj?

Dodatne informacije o seznamu Starilist