[ LUGOS ] muzicka zelja

Boris Benko boris.benko na telekom.si
Čet Jul 2 11:07:44 CEST 1998

Jernej Kovše wrote:

> Nisem siguren, ampak zdi se mi, da Excel brez tezav bere file
> z tab delimiterji, torej poskusi tiste vejice spremeniti v tabe.

Ja bere. Vprasanje je, kaj je zdaj tu bistveno.Jaz sem s pomocjo Perla
konvertiral podatke iz nekih ASCII datotek
(pod Linuxom, jasno) v DIF, ker Excel ni nic spraseval, ampak
je podatke naloadal ne da bi pisnil. Ker so te podatke pregledovali
uporabniki, ki se niso prevec zajebavali z delimiterji, vprasanji Excela  in
tem, je bila
to najboljsa resitev.

Po mojem mnenju je to najboljsi nacin, da neke podatke (programsko!)
izvozis iz Linux (UNIX) sveta v M$ svet. Vse Intranet aplikacije delam
na ta nacin, da imam poleg HTML in ostalih formatov se DIF format,
to keep Excel users happy.

DIF format je cisti ASCII, tako da se ga da zlahka generirati.

=b

Boris Benko, dipl.ing.                | E-mail: Boris.Benko na telekom.si
Telekom Slovenije, PE Murska Sobota   |         B.Benko na s-gms.ms.edus.si
Senior Prog./Sys admin./Informatik    |         Boris.Benko na computer.org
Slu§ba za informatiko                 | Phone: +386 69 31 676