[ LUGOS ] libtermcap-2.0.8-4.1.i386.rpm

Iztok Polanic ssdipola na guest.arnes.si
Pon Jul 6 10:47:34 CEST 1998

Hy !!!

Zanima ce je ze kdo instaliral libtermcap-2.0.8-4.1 (RedHat 4.2), kajti
jaz sem imel probleme. Takole sem zacel potovanje:

	#rpm -U -vv libtermcap-2.0.8-4.1.i386.rpm
	#rpm -U -vv libtermcap-devel-2.0.8-4.1.i386.rpm

Vse se je lepo upgrajdalo dokler nisem pognal programe (pine), ki
potrebujejo termcap in takrat sem dobil tole:

----
Can't open termcap file; check TERMCAP variable and/or system manager.
----

To se je samo dogajalo ko sem bil logiran kot normalni user (ne kot root).
Pogledal sem permissione, vendar so permission ostali isti, zato mi je
res cudno zakaj to javlja samo pri normalnemu userju.
Kaj bi lahko bilo narobe???

								Pozdrav.

    	xxxxxx                           //////
    	xx  xx                          ( o o )
     	 xxxx         |           From: Iztok Polanic           |
    	xx  xx        |  E-mail: Iztok.Polanic1 na guest.arnes.si  |
       xx    xx       |      WWW: http://kotzi.home.ml.org      |

Dodatne informacije o seznamu Starilist