[ LUGOS ] Radio

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Pet Jul 24 07:43:31 CEST 1998

Howdy!

On Thu, 23 Jul 1998, Davor Guttierrez wrote:

> Zanima me ce ima kdo kako radijsko kartico in jo uporablja v Linuxu ?

Jaz!

> Katera je ta kartica ?

RadioTrack <something>

> Ali moram narihtati kje podporo v kernelu ?

V 2.1.x je neka podpora v kernelu, v 2.0 pa ne. Obstaja nek kratek
programcek, s katerim nastavljas fekvence in glasnost. Pri kernelih 2.0
mora biti programcek suid root (ali pa ga lahko poganjas samo kot root), v
2.1 pa je programcek drug, ni pa treba, da je suid root.

> Kje dobiti program za radijsko kartico za Linux ?

Za kernele 2.1 je kar zraven (morda v kaksnem README?), za 2.0 sem ga pa
nasel na sunsite.

Za kaksne druge informacije mi poslji privat mail.

Peace!
  Mkx

Dodatne informacije o seznamu Starilist