[ LUGOS ] LUGOS majce

Andrej Presern andrejp na luz.fe.uni-lj.si
Pet Jul 31 12:10:24 CEST 1998

On Fri, 31 Jul 1998, you wrote:

>Recimo proteus-a.?
>
>Definitivno naj gor tudi pise GNU generacija :)

Spredaj:
Where do you want to BE tomorrow?

Zadaj:
The choice of GNU generation.
(in 'pingvin svobode' kot simbol free softvera z majcko z motivom Triglava in
napisom LUGOS) (ce se komu da, lahko tudi narise troglavega pingvina;)

Mislim, da bi to moralo povedati vse, kdo smo, kam gremo danes in kje zelimo
biti jutri (ce pa kdo zeli, lahko zrihtam tudi kaksno fotko Billovega groba
z epitafom 'Where do you want to go today?' (s Hacking In Progress) za
sprednjo stran majcke..;)

Where do you want to be tomorrow je sicer reklamni slogan za Phase5, a mene to
ne moti (Phase5 je firma, ki izdeluje PPC/m68k dualprocesorske kartice za amigo)

Andrej

--
Andrej Presern, andrejp na luz.fe.uni-lj.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist