[ LUGOS ] Siol Connect.

Anze Vidmar anze na s-sser.lj.edus.si
Sre Jul 15 08:41:04 CEST 1998

> On Wed, 15 Jul 1998, Stancevic Dragan wrote:
>
> Ali mi lahko gdo poslje svoje skripte ki mu delajo, za connect na Siol.
> Narec jaz sem prebral cel arhiv lugos glede Siola, ter snel skripte s
> siola jih spremenil kakor se je folk pogovarjal da bi potem delale.
Jaz sploh ne razumem kaj ti dela probleme... Jaz ze od zacetka imam eno in
isto "skripto" za connectanje na I-net pa mi dela tako za Arnes kot za
ABM. Prebral sem si ISP-Hookup-HOWTO, pa je zivljenje postalo slajse.. :)
Ce pa rabis mojo skriptko, ki trenutno obratuje za Siol mi posli mail,
samo pravim ti da je ISP-Hookup-HOWTO vse kar potrebujes.

Upam da sem ti vsaj malo pomagal.
lp,
Anze.

Don't Fear vi.