[ LUGOS ] Mail problemi

Boris Benko boris.benko na telekom.si
Pet Jul 10 14:20:54 CEST 1998

polz wrote:

> Obcutek imam, da mi mail dostava ne dela najbolje.
> Zdi se mi, da vsa posta z mojega racunalnika v zunanji svet rabi grooooozno
> dolgo casa za potovanje od mene do prejemnika(ov).
>
> Kaj bi bil lahko razlog ?
> Uporabljam exim - kako bi ga preprical, da bi obicajno posto posiljal prek
> mail.arnes.si, ki se mi zdi, da bi bil najhitrrejsi?

Pogosto se zdi, da posta potuje navzven, ker ima racunalnik tezave z MX
recordi.Izberi eno domeno, recimo blabla.si, kamor bi zelel poslati posto.

Napises:

$nslookup
$NSL>set type=mx
$NSL>blabla.si

Preden napises blabla.si, poglej na uro. MX record bi moral dobiti recimo
najkasneje v eno 5 sekundah.

Da ti posiljas direktno mail recimo v USA, Avstralijo itd... je zelo neugodno.
Lahko da je transfer manj
kot kilo na sekundo in potem se kar nacakas (ce je problem cakanje). Bolje bi
bilo, ce bi posiljal
posto preko nekega mail serverja v SLO. Kako se to naredi v eximu, ne vem,
poznam samo sendmail.

=b

Boris Benko, dipl.ing.                | E-mail: Boris.Benko na telekom.si
Telekom Slovenije, PE Murska Sobota   |         B.Benko na s-gms.ms.edus.si
Senior Prog./Sys admin./Informatik    |         Boris.Benko na computer.org
Slu§ba za informatiko                 | Phone: +386 69 31 676