[ LUGOS ] 100mb/s

Matjaz Terpin matjaz.terpin na comcom.si
Pon Jul 6 07:23:38 CEST 1998

On Sun, 5 Jul 1998, Blaz Zupan wrote:

> Vtakni jo v kaksno Linux masino in poskusi. Kolikor vem 3c905b sploh ni
> podprta (3c905 brez B na koncu je). Ko pa smo vtaknili 3c905 pa se je hubu
> zmesalo, prenos pa je bil kaksnih 300KB/s (v 10MB nacinu). Smo vtaknili
> not Intel Etherexpress 10/100 pa je letelo okoli 1MB/s (v 10MB nacinu).

3c905b dela z 2.0.34, 2.0.33 pa jo je zaznal kot 3c9055 (!!!!!!!). V
glavnem, uporabljam eno v 100mbitni mrezi in zaenkrat deluje v redu.
Uporabljam tudi nekaj 3c900 pa precej 3c509b isa (vse to seveda na
linuxu) in nimam SPLOH NOBENIH tezav. Ne upam pa si trditi, da so
performanse na višku, ker jih nisem meril.
Ampak vseeno - v eni mreži z okoli 200 računalniki so v praktično
vseh PCjih 3comove kartice in ni z njimi praktično nobenih problemov.

E, to je pač moja praksa.

Matjaž

 Matjaz Terpin
 COMCOM d.o.o.,  Vojkova 4,  5280 Idrija,  Slovenija
 ++386 (0)65 172 020

 matjaz.terpin na comcom.si