[ LUGOS ] Siol Connect.

Stancevic Dragan dstancevic na mds-uni.si
Sre Jul 15 10:54:14 CEST 1998

Pozdrav.

Jaz se opravicujem v naprej ker morim ze tolikokrat obdelano temo.

Ali mi lahko gdo poslje svoje skripte ki mu delajo, za connect na Siol.
Narec jaz sem prebral cel arhiv lugos glede Siola, ter snel skripte s
siola jih spremenil kakor se je folk pogovarjal da bi potem delale.

Meni se vedno zadeva ne dela. Namrec zveza se vzpostavi samo me dokaj
kmalu dol vrze. Ko sem vse stvari v syslogu prebral sem videl da vbistvu
nikoli ne dobim CONNECT od siola in zato mi chat vn vrze. Dobim pa
namrec carriage 46000 ter nato "". Ce pac recem da expect 'CARRIAGE
46000' pa nato posljem "" mi pa pppd vn vrze ker pravi da je pac 9x
poskusal poslati auth... pani dobil odgovora. Probal sem najmanj 400x
se  gor connectat z razlicnimi parametri, racun bo tak glede na to da
racunajo za vzpostavitev zveze en impulz. Dobil sem pa zato prazen nic
pa se bolece lasisce.

Ker mi ni nic delal sm se obrnil na tehnicno pomoc kjer so mi dal eno
cifro 130 12 14 kjer naj bi nudili tehnicno pomoc za connect iz Linuxa.
Hahahahahahaha "what a joke" zvoni v neskoncnost nato se je pa zgleda
negdo navelical zvonenja pa je telefon izzklopil tako da je bil potem
telefon pri naslednjem redialu kao zaseden in to do konca dneva, ter
tako vec dni zapovrstjo. Piz.. bi enga sut...u.

Dodatne informacije o seznamu Starilist