[ LUGOS ] /var/spool/mail/root

Boris Benko boris.benko na telekom.si
Tor Jul 28 14:49:21 CEST 1998

Andrej Trobentar wrote:

> Zanima me kaj pomeni naslednje sporocilo:
> Subject: errors rotating logs
>
> errors occured while rotating /var/log/httpd/referer_log
>
> httpd: no process killed
> error running postrotate script

V cronu se ti vedno izvajajo skripte, ki sekajo loge, da le-ti niso
preveliki.V konfiguracijski datoteki, ki uravnava sekanje logov se da
specificirati,
kateri demon (httpd v tem primeru) se naj killa in znova zažene.
Nekateri
demoni niso občutljivi na sekanje logov in jih ni treba znova zaganjati.

Pri tebi se je zgodilo to, da httpd iz nekega razloga ni bil zagnan in
ga ni mogel
kilati in to ti je javil kot error. "Ce httpd vseeno zaganjas, preveri
velikost
datoteke /var/log/httpd/referer_log, "ce se ti slu"cajno ne ve"ca preko
mej.

Upam, da ti to kaj pomaga.

=b

Boris Benko, dipl.ing.                | E-mail: Boris.Benko na telekom.si
Telekom Slovenije, PE Murska Sobota   |         B.Benko na s-gms.ms.edus.si

Senior Prog./Sys admin./Informatik    |         Boris.Benko na computer.org

Slu§ba za informatiko                 | Phone: +386 69 31 676