[ LUGOS ] RAM in 2.1.x kerneli

Matija Grabnar Matija.Grabnar na arnes.si
Sre Jul 15 08:36:58 CEST 1998

> Napisal sem majhen program, ki z malloc alocira 10M RAMa.
> ob poganjanju sem obenem pognal top.
> Ceprav sem procese sortiral po porabi pomnilnika, mi top mojega procesa ni poal.
> Pokazal ga je sele potem, ko sem v alocirani spomin pometal nekaj podatkov.
To je feature, ne bug. Nekateri programi (predvsem stare fortranske posasti,
ampak tudi nekatere moderne zadeve) alocirajo cel kup pomnilnika, ceprav
ga v resnici potrebujejo precej manj.

Novejsi kerneli jim pomnilnik dodelijo sele, ko ga res potrebujejo, kar pomeni
da imas manj zapravljenega pomnilnika.

--
"My name is Not Important. Not to friends.
    But you can call me mr. Important"  - Not J. Important

Dodatne informacije o seznamu Starilist