[ LUGOS ] RAM in 2.1.x kerneli

Uros.Juvan na arnes.si Uros.Juvan na arnes.si
Tor Jul 14 22:32:25 CEST 1998

On Tue, 14 Jul 1998, Gasper Fele - Zorz wrote:

> Date: Tue, 14 Jul 1998 15:08:06 +0200
> From: Gasper Fele - Zorz <polz na writeme.com>
> To: lugos-list na lugos.si
> Subject: [ LUGOS ] RAM in 2.1.x kerneli
>

> Napisal sem majhen program, ki z malloc alocira 10M RAMa.
> ob poganjanju sem obenem pognal top.
>
> Ceprav sem procese sortiral po porabi pomnilnika, mi top mojega procesa ni poal.
> Pokazal ga je sele potem, ko sem v alocirani spomin pometal nekaj podatkov.

Zelo verjetno posledica uporabe razvojne verzije kernel-a.
Zadnjic sem se z nekom pogovarjal o tem, in pravi, da 2.2.x kerneli se
niso zunaj ravno zaradi problemov kode, ki upravlja z memorijo (VM).

Lep pozdrav,
Uros Juvan
ARNES

Dodatne informacije o seznamu Starilist