[ LUGOS ] Re: KDE

BlaY0 blayo na thz.net
Sre Jul 1 19:50:04 CEST 1998

Yo!

On Wed, 1 Jul 1998, Ales Golob wrote:

> Beta 4 je zaenkrat najnovejsa verzija. Neki je blo govora o 1.0pre1 ampak se ni
> zuni. probaj na mirrorjih, ki so napisani na http://www.kde.org. Lahko ti jih
> tudi jaz kam s ftp-jam ce imas RH 5.0 al 5.1 system.

Ne, 1.0pre1 definitivno ni release. Mogoce internal za javnost pa sigirno
ne, ker spremljam vse KDE mailing liste in ni bilo o tem nic govora.

Btw zadevo si potegni z najblizjega mirrorja. Mirrorji se ti izpisejo ob
connectu na ftp.kde.org ali pa jih lahko najdes nekje na
http://www.kde.org...

lp,

BlaYO

Dodatne informacije o seznamu Starilist