<highly off-topic> Re: [ LUGOS ] Nov postni spisek (new mailing list)?--resnica--

Marko Samastur Marko.Samastur na fmf.uni-lj.si
Čet Jul 16 19:44:59 CEST 1998

Zdravo,

>Sej sm prebrav koj takrat, zato sam pa to napisav!! Da nav mislu , da je
kej bol!!

Sicer sem potreboval nekaj casa, da sem sploh priblizno razumel, kaj pravis.
Se vedno namrec ne vem, kaj pomeni kej bol. Ampak dobro, osnovno sporocilo
sem razumel.
Sicer me mirno lahko obtozite hipokritstva, toda osebno mislim, da nisem v
nasprotju s tem kar "pridigam". Signature (a ima kdo slovenski izraz pri
roki?), ki ga imam, popolnoma ustreza pravilom netikete. Ni daljsi od stirih
vrstic, ne vsebuje nicesar, kar bi lahko povzrocalo tezave (recimo slik) in
nahaja se tam, kjer se naj bi taksna zadeva nahajala.
A moti sporocilnost mojih pisem? Dvomim, nahaja se pod mojim imenom, se
pravi za tocko, na kateri sem ze zakljucil s tem, kar sem imel na dano temo
povedat.  Skratka za samo diskusijo ni pomemben in je dovolj majhen, da ne
bi smel povzrocati tezav nobenemu se tako pocasnemu modemu (sploh pa zavzame
le kaksen centimeter prostora na zaslonu).
Meni je popolnoma vseeno, kaj je tebi vsec in kaj ne in kaj propagiras ali
pa tudi ne. Kar me moti (konkretno pri tebi), je da te sploh ne razumem. In
kaj me se moti (vendar tokrat ne pri tebi), so vsebinsko prazna sporocila,
ki imajo s samo razpravo bolj malo. Zame sta pomembni samo dve vprasanji:
- ali je moj prispevek konstruktiven?
- ali me ljudje razumejo?

Lp,
       Marko

"The first time M$ makes something that doesn't suck, it will be vaccuum
cleaners"
- taken from IRC session on some.net

Dodatne informacije o seznamu Starilist