[ LUGOS ] search po celotnem (leto in pol velikem) arhivu mailing liste

Matija Grabnar Matija.Grabnar na arnes.si
Pet Jul 10 08:13:31 CEST 1998

> Ze nekaj casa nameravam izvesti zgoraj povedano, tako da bi bilo dostopno
> preko weba... Search.cgi ki ga sedaj uporabljamo za hitro iskanje po malo
> majhnih datotekah bi v tem primeru cisto pokleknil, zato me zanima, ce kdo
> ve za kaj drugega, bolj primernega... Gre za nekaj deset tisoc vec ali
> manj kratkih datotek v katerih se skrivajo vse nase debate...

Kadar imas opravka s takimi kolicinami, nehas iskati po tekstu, ampak tekst najprej indeksiras, pa potem isces po indeksu. Primer zadeve, ki to obvlada,
je glimpse.
--
"My name is Not Important. Not to friends.
    But you can call me mr. Important"  - Not J. Important

Dodatne informacije o seznamu Starilist