[ LUGOS ] qmail

Matjaz Terpin matjaz.terpin na comcom.si
Tor Jul 28 07:07:09 CEST 1998

On Tue, 28 Jul 1998, Gorazd Bercic wrote:

> Zdravo !
>
> Iscem program za elektronsko posto, ki bi deloval v terminalskem nacinu
> in podpiral tudi sprejem po POP3 protokolu. Iz te liste sem razbral, da
> je qmail eden boljsih in podpira to opcijo (ali jo). Rad bi ga
> preizkusil oz. kje ga dobim.
> Ali pa se motim ! Prosim za nasvet.

Če prav razumem, bi rad imel mail klienta kot je npr. pine in ne mail
server kot je qmail. qmail je mail server - sprejema smtp pošto in jo
pač razdeljuje uporabnikom. Ne "deluje v terminalskem načinu" niti v
X-ih - uporabniki qmail-a sploh ne vidijo :)
Najbrž bi rad imel kaj takega kot je Netscape mail, samo da bi delalo
v tekstovnem načinu. V tem primeru ne poznam "enodelnega" odgovora -
priporočam pa ti kombinacijo treh programov:
fetchmail za prenos preko protokola pop3, qmail kot tvoj lokalni smtp
server in (seveda) pine kot uporabniški mailer.

   http://www.ccil.org/~esr/fetchmail
   http://www.qmail.org
   http://www.washington.edu/pine

Veliko zabave pri inštalaciji 8-)))
Pa brez panike, vsi trije programi so dokaj neproblematični. Samo navodila
si preberi...

Matjaž

 Matjaz Terpin
 COMCOM d.o.o.,  Vojkova 4,  5280 Idrija,  Slovenija
 ++386 (0)65 172 020

 matjaz.terpin na comcom.si