[ LUGOS ] search po celotnem (leto in pol velikem) arhivu mailing liste

Jaka Mele jack na ro.zrsss.si
Pet Jul 10 07:58:29 CEST 1998

Ziv

Ze nekaj casa nameravam izvesti zgoraj povedano, tako da bi bilo dostopno
preko weba... Search.cgi ki ga sedaj uporabljamo za hitro iskanje po malo
majhnih datotekah bi v tem primeru cisto pokleknil, zato me zanima, ce kdo
ve za kaj drugega, bolj primernega... Gre za nekaj deset tisoc vec ali
manj kratkih datotek v katerih se skrivajo vse nase debate...

Aja se tole.. Ce je kdo ze kaj takega pocel naj se mi tudi java.. hvala.

       						bye, Jack

 Jaka Mele         | jaka.mele na arnes.si    | Those who do not understand Unix
 ARNES, Jamova 39  | Tel: +386 61 179-8972 |   are condemned to reinvent it,
 SI-1000 Ljubljana | Fax: +386 61 179-8899 |             poorly.
         Member of Linux User Group Of Slovenia   http://www.lugos.si/

Dodatne informacije o seznamu Starilist