[ LUGOS ] linux, dos, win95 network - disk share

Rok Krulec Rok na fpp.edu
Ned Jul 5 11:05:26 CEST 1998

On Fri, 3 Jul 1998, Andraz Tori wrote:

> A pozna kdo kak free DOS NFS client, ce ze ni free pa vsaj shareware.
> V bistvu moram nekak povezat dve masini tako, da si bosta delili diske
>
> Na eni masini je DOS in nic drugega, na drugi pa Win95 in linux.
> NFS server za DOS ze imam...
>
> Obstaja se kaka free metoda kako povezati oba sistema? S tem, da rabim tudi za
> Win95 software za server/client, saj iz dolocenih razlogov ze vgrajenega ne
> morem uporabiti.
> Win95 masina lahko teoreticno poganja vse DOS programe, se pravi da moram samo
> nekako povezati DOS2DOS in DOS2Linux...

> [...]
Priporocam da upalis na LinuX masini Sambo, Windozi ze tko native
podpirajo Microsoft mrezo, client za DOS se pa tudi dobi, se mi zdi da je
del distribucije NTjev 4.0.
	Nekako tako sem jest zagnal racunovodstvo na nasem faxu in ze eno
leto dela brezhibno, ce izvzamemo, da se Windozi enkrat na 3 mesece
razsujejo. LinuX masina, ki sluzi kot server ima pa uptime ze 365 dni.

Rok Krulec aka Tantadruj

--
Send mail to mailto:Rok na fpp.edu, check out my Web barn at http://Rok.fpp.edu or visit #Linux.SI
Point your finger to roki na mirage.fpp.edu for public PGP encryption key

Dodatne informacije o seznamu Starilist