[ LUGOS ] unix/linux programming skupina

Andrej Presern andrejp na luz.fe.uni-lj.si
Ned Jul 12 10:49:35 CEST 1998

polz wrote:

> Jaz, ce bi imel dovolj pojma (nekoga, da me poduci) in ce mi lahko kdo ojasni
> smisel taksnega pocetja (kaj bi se praskal, ce ne srbi ?).

Za dolocene moznosti razvoja sistema je potrebno imeti primerno osnovo,
na kateri gradis. Ce je osnova zgresena, dobis pretirano kompleksen
sistem, ki je posledicno pocasnejsi, tezko spremenljiv, tezko
razhroscljiv in katerega varnost je zaradi (potencialnih)
implementacijskih napak vprasljiva (milo receno). O stopnji
kompleksnosti sistema lahko enostavno sodis po casu in stevilu ljudi, ki
so potrebni, da se razvojna razlicica stabilizira za uporabo v
produkcijskih sistemih (torej cas od 'feature freeze' do 'stable
version').

Osnova tudi definira zmoznosti, ki jih je mozno vgraditi v sistem ob
neki razumni stopnji vlozenih resursov. Ob napacni osnovi naprednejse
zmoznosti enostavno odpadejo, ker je njihova implementacija (ob dani
osnovi) prezapletena.

Andrej

--
Andrej Presern, andrejp na luz.fe.uni-lj.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist