[ LUGOS ] LUGOS majce

Boris Benko boris.benko na telekom.si
Pet Jul 31 07:57:39 CEST 1998

Milan Gabor wrote:

> Hi!

> Brez zamere, toda mislim, da nisi pripravljena pobarvati toliko majic s
> pingvinom :)

Lahko pa narise da ne recem matrico (da bo bolj originalen pingvin) in se to
potem razmnozi!

=b

Boris Benko, dipl.ing.                | E-mail: Boris.Benko na telekom.si
Telekom Slovenije, PE Murska Sobota   |         B.Benko na s-gms.ms.edus.si
Senior Prog./Sys admin./Informatik    |         Boris.Benko na computer.org
Slu§ba za informatiko                 | Phone: +386 69 31 676