[ LUGOS ] 100mb/s

Danilo Godec danci na kibla.org
Sob Jul 4 16:24:02 CEST 1998

On Sat, 4 Jul 1998, Marko Mlakar wrote:

> 3c509 so super kartice. Pocen, dobr delajo (vsaj iz mojih izkusenj),
> pa vsi programi/sistemi jo podpirajo.

Mare, brez zamere, ampak 3c509 so grozne kartice. Od treh, s katerimi imam
izkusnje, le ena dobro dela, drugi dve pa ob velikem prometu (npr. ftp
kaksnega ISO imagea) kar zablokirata. Pa tudi poceni niso (Compex RL2000
PCI, ki dela krasno, stane cca. 4000 SIT, 3c509 pa od 9000 - UTP do
15000 - UTP+BNC).

Poleg tega je bilo vprasanje o 100 Mbps karticah (3c509 pa to ni).

    D.

Dodatne informacije o seznamu Starilist