[ LUGOS ] Apache in access restrictions

Matija Grabnar Matija.Grabnar na arnes.si
Tor Jul 21 09:51:20 CEST 1998

> Saj preverjanje remote address ze implementiram v .htaccess . To ni
> problem. Problem je vprasati enega userja od zunaj za username/pwd .
Ce te prav razumem, hoces da se "lokalnih" userjev ne sprasuje za
username/password, tiste z drugih masin pa.

To naredis takole:

order mutual-failure
# dovolimo dostop iz lokalne mreze
allow from 3.2.1
# ampak ne iz cache-a (ker ga lahko uporablja vsak)
deny from 3.2.1.1
#vsi ki so dobili deny lahko poskusijo vnesti geslo...
AuthType Basic
AuthUserFile /export/home/jest/mojagesla
AuthName ZascitenoPodrocje
require valid-user
satisfy any

Preprosto, ne?
--
"My name is Not Important. Not to friends.
    But you can call me mr. Important"  - Not J. Important

Dodatne informacije o seznamu Starilist