[ LUGOS ] StarOffice&RH 5.1

Edi Suc edis na radiostudent.si
Pet Jul 31 01:27:37 CEST 1998

On Thu, 30 Jul 1998, Metod Kozelj wrote:

> Namesto vse solate od **** do tukaj lahko naredis tudi takole:
>
> v /etc/ld.so.conf nekam na koncu dodas se /opt/lib (ali kamor pac sta
> romali libc in libm). Potem naredis /sbin/ldconfig ... in, voila, deluje.
> Za linke, ki jih je bilo treba prej rocno ustvarjati, poskrbi kar
> ldconfig.

Sprva sem dobil enaka navodila, kot jih omenjas ti. Pa ni hotelo delovati.
Nisem pa sel razglabljat prevec zakaj ne deluje, zato se vedno ne vem :(

lp,
Edi SUC
* student at the University of Ljubljana, Slovenia
  Faculty of Computer and Information Science
* system administrator at Radio Student, Ljubljana
* linux user
* lover of Terrano (slo. Teran) wine
e-mail: Edi.Suc na radiostudent.si
        Edi.Suc na snet.fri.uni-lj.si