[ LUGOS ] TV kartica

Jurij Rakun jurij.rakun na guest.arnes.si
Tor Jul 7 23:57:33 CEST 1998

--------------02699F2A2E0317A8067DE6A3

Hmm.. ne vem kaksna je tvoja kartica, samo kolikor m je znano, sedaj
novejse delajo preko direcdraw-a, vsaj moja, to pa mislim da v linuxu ne
dela....

>  Dobil sem eno TV kartico od kolega in me zanima, ce sploh lahko v
> Linuxu in s katerim programom uporabljam ?
> Kartica se imenuje Life View 3 !
>
> --
>    Davor Guttierrez - Caldera Open Linux user - guttierrez na usa.net
>                    http://www2.arnes.si/~ssddgutt
>
>   Studio Artis - Studio.Artis na siol.net - Oblikovanje - Zaloznistvo
>               http://www.geocities.com/MadisonAvenue/9809/
>
> tel. home: 069 74 561
>      work: 069 788 370

--------------02699F2A2E0317A8067DE6A3

<HTML>
Hmm.. ne vem kaksna je tvoja kartica, samo kolikor m je znano, sedaj novejse
delajo preko direcdraw-a, vsaj moja, to pa mislim da v linuxu ne dela....
<BLOCKQUOTE TYPE=CITE>&nbsp;Dobil sem eno TV kartico od kolega in me zanima,
ce sploh lahko v Linuxu in s katerim programom uporabljam ?
<BR>Kartica se imenuje Life View 3 !
<PRE>--&nbsp;
&nbsp;&nbsp; Davor Guttierrez - Caldera Open Linux user - guttierrez na usa.net
&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; <A HREF="http://www2.arnes.si/~ssddgutt">http://www2.arnes.si/~ssddgutt
</A>&nbsp;&nbsp;&nbsp;
&nbsp; Studio Artis - Studio.Artis na siol.net - Oblikovanje - Zaloznistvo
&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; <A HREF="http://www.geocities.com/MadisonAvenue/9809/">http://www.geocities.com/MadisonAvenue/9809/

</A>tel. home: 069 74 561
&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; work: 069 788 370
&nbsp;</BLOCKQUOTE>
&nbsp;</HTML>

--------------02699F2A2E0317A8067DE6A3--

Dodatne informacije o seznamu Starilist