[ LUGOS ] Siol Connect.

Marko Cuk cuk na pcx.si
Čet Jul 16 10:51:27 CEST 1998

Danilo Godec wrote:

> [...]

Lej...Jest na PCXu popravljam USRobotics modeme in kar je linijskih delov (
strele , napetostni udari, ali kakor sem, hehe, slisal na telekomu, pravijo
temu atmosferska praznenja ) jih popravim, ce le je material. Najveckrat so
popravila v rangu do 5000 sit.
NIKOLI ampak NIKOLI pa se niso spreminjale nastavitve. Ali je bil modem cisti
bljuz, to je da je pac imel spackan eeprom, ali kaj podobnega, ali je pa
delal.
Tako da....

Marko Cuk

Dodatne informacije o seznamu Starilist