[ LUGOS ] Disconection

Jaka Mele jack na ro.zrsss.si
Sre Jul 8 10:40:33 CEST 1998

On Wed, 8 Jul 1998, Matija Grabnar wrote:

> Eh? Ta URL ne obstaja, tako da ne morem poskusiti...

Vendar mi ni jasno zakaj bi te dol metalo. Ugibam pa, da imas externi
modem in povezavo med modemom in racunalnikom prepocasno, da bi pravocasno
spravil skozi vse megabajte text fajla ki se na tem urlju nahaja..
Predlagam ali da zmanjsas hitrost komunikacije rac/modem ali pa nabavis
16550 uart.. Ne? :)

Ce sem cisto zgresil pa poskusi s cem drugim kot lynx...

       						bye, Jack

 Jaka Mele         | jaka.mele na arnes.si    | Those who do not understand Unix
 ARNES, Jamova 39  | Tel: +386 61 179-8972 |   are condemned to reinvent it,
 SI-1000 Ljubljana | Fax: +386 61 179-8899 |             poorly.
         Member of Linux User Group Of Slovenia   http://www.lugos.si/

Dodatne informacije o seznamu Starilist