[ LUGOS ] Apache in access restrictions

crt jakhel crt na ice.dergan.si
Pon Jul 20 23:55:57 CEST 1998

On Mon, 20 Jul 1998, Stojan Rancic wrote:

> Imam en problemcek z Apache 1.2.6 . Na htdocs/blah/ imam neke stvari,
> za katere hocem, da ima do njih dostop kdorkoli iz masin x.x.x.x in
> y.y.y.y, ostali pa morajo vpisati username/password . Kako zadevo
> narediti ?
> Pri cemer je v user.pwd onih par usernameov/passwordov. Zadeva ne dela
> s tem, da ce se priklapljam zunaj tistih dveh masin, mi enostavno
> napise 403 Access Denied, in me noce vprasati za username/pwd .

to je normalno.
heh.. lahko bi recimo tako, da spustis gor vse ipje, nakar v zascitenem
podrocju na zacetku svojega fileta, ki je upajmo server-parsed, recimo php
ali kaj takega, preverjas REMOTE_ADDR in ce ne ustreza, user namesto
predvidene vsebine dobi <font size=+3>SHOO! GO AWAY!</font>?

Dodatne informacije o seznamu Starilist