[ LUGOS ] qvake 2

BlaY0 blayo na thz.net
Čet Jul 16 07:11:06 CEST 1998

Yo!

On Thu, 16 Jul 1998, Jernej Horvat wrote:

> Imam quake2 za Win*.
> Jaz hocem server na Linuxu.

Ne ga srat?!?! A si morda ze kdaj slisal za Altavisto? Ali pa za Yahoo?
No, ker nisi ti dam en hint. Pojdi na Altavisto/Yahoo in vpisi +quake
+linux... pa mogoce se kaj in neverjetno, kar naenkrat bo pred tabo cel
kup linkov z linux quake vsebino. Kdo bi si mislil...

Stavit grem tudi da si ze slisal za www.quake2.com. No ce nisi, sedaj ves.

PS: Samo ne mi rect zdej da sm prestrog, namrec web strani s Quake vsebino
je po mojem najvec od vseh moznih tem in podtem. Vsak tretji uporabnik
interneta pa ima na svoji strani sigurno tudi kaksen Quake link...

lp,

BlaYO

Dodatne informacije o seznamu Starilist