[ LUGOS ] StarOffice&RH 5.1

Edi Suc edis na radiostudent.si
Čet Jul 30 20:43:12 CEST 1998

On Thu, 30 Jul 1998, Bo{tjan Poto~nik wrote:

> Znanima me ce je ze kermu ratal instalirat StarOffice na RH 5.1 men javla
> ene trapaste erorje v skripti

Kuharski recept zate in za ostale, kako to resiti:

Nekje staknes paket: libc-5.4.46.bin.tar.gz (knjiznice so lahko novejse,
ne vem pa koliko starejse smejo biti)
Jaz sem ga stankal iz ftp://sunsite.fri.uni-lj.si/pub/linux/GCC.

Ven poberes sledeca dva snicla in ju vsaknes denimo v /opt/lib:
- libc.so.5.4.46
- libm.so.5.0.9

Potem naredis se sledece linke (ceprav nisem 100% preprican, da so
obvezni. Skodijo pa ne.):

libc.so -> libc.so.5.4.46
libc.so.5 -> libc.so.5.4.46
libm.so -> libm.so.5.0.9
libm.so.5 -> libm.so.5.0.9

Nato v konzoli, kjer bos pognal setup od SOja natipkas sledece:
export LD_LIBRARY_PATH=/opt/lib

in pozenes setup.

Ko je setup koncan naredis se en majhe skriptic denimo v direktoriju
/usr/local/bin z imenom soffice. Noter pa natipkas sledece:

export LD_LIBRARY_PATH=/opt/lib
/usr/local/Office40/bin/soffice

ob predpostavki, da si instaliral tvoj SO v direktorij
/usr/local/Office40/.

Office nato poganjas s to skripto.

To mora delovati, ker sem imel iste probleme in jih na enak nacin resil.

Ne trdim pa, da je to edini recept za to minestrco.

lp,
Edi SUC
* student at the University of Ljubljana, Slovenia
  Faculty of Computer and Information Science
* system administrator at Radio Student, Ljubljana
* linux user
* lover of Terrano (slo. Teran) wine
e-mail: Edi.Suc na radiostudent.si
        Edi.Suc na snet.fri.uni-lj.si