[ LUGOS ] Siol Connect.

Danilo Godec danci na kibla.org
Čet Jul 16 02:50:05 CEST 1998

On Thu, 16 Jul 1998, Jernej Horvat wrote:

> Vcasih kaksen sunek preko linije zbrise/spremeni nastavitve in potem ATZ
> ni vec tisto kar si shjranil z &W. Se mi je zgodilo ze veckrat...na vec
> modemih...pa ne samo meni. :> (gremo v svete-vojne.38 ? ;-> )

Kaksen sunek preko linije ti modem lahko unici/skuri. Do spomina bi tak
sunek moral 'potovati' preko precej elektronike (linijski del modemov je
ponavadi precej locen od ostale elektronike, se posebej pa spomina), da
modem tega zelo verjetno ne bi prezivel, pa tudi ni ravno verjetno, da bi
tak sunek znal spreminjati modemove nastavitve in da bi te ostale kolikor
toliko smiselne.

Po moje ti nastavitve lahko spremeni le kak neumen program ali pa
uporabnik.

     D.

Dodatne informacije o seznamu Starilist